سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپاسگزاری دانشمند بر دانشش، به کار بستن و بذل آن به اهلش است . [امام علی علیه السلام]

جوشش

 
 
عکس یادگاری با شیطان(دوشنبه 85 دی 11 ساعت 12:28 صبح )

سخنرانی "حسن عباسی" با عنوان " عکس یادگاری با شیطان" و با موضوع "بررسی دکترین جهانی شیطان" در تالار شهید مفتح دانشکده و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه‌‏تهران به همت بسیج دانشجویی این دانشکده برگزار شد.
به گزارش?ایلنا،‌‏ عباسی در این سخنرانی به نقش شیطان در جهان کنونی و اداره آن پرداخت و گفت: در قرآن گفته شده که شیطان، دشمن انسان است، متأسفانه دشمن‌‏شناسی به صورت حرفه‌‏ای و جدی در صحنه‌‏های زندگی صورت نمی‌‏گیرد و عموماً در مسائل جنبی گم می‌‏شود و اگر بزرگترین و مهم‌‏ترین دشمن را شیطان بدانیم دشمن‌‏شناسی، حول مقوله شیطان‌‏شناسی می‌‏گردد.
وی ادامه داد: البته انسان خود زمینه حرکت شیطان را فراهم می‌‏کند و به تعبیر علامه طباطبایی اتحاد شیطان و انسان یک اتحاد طولی است اما شیطان‌‏شناسی ماهیتی خاص و ویژه دارد و ما باید در مسأله دشمن‌‏شناسی به این مسأله توجه جدی داشته باشیم.
عباسی با بیان اینکه از خود فرد تا شیطان پنج مرحله خودی, شریک, رقیب, حریف و دشمن وجود دارد، گفت: همواره ما یک خودی داریم و شریکی و رقیبی داریم و حریفی داریم که با حریف وارد خط قرمزهایی می شویم که برای حریف اهمیت دارد که ما در مسیری زمین گیر شویم و در گام پنجم یعنی دشمن، بود و نبود ما مطرح است.
وی ادامه داد: در حوزه دشمن شناسی همواره صفر یا صد وجود دارد. افراد یا خودی هستند یا دشمن, حد وسط خاکستری و مبهم است و قرآن اساسی‌‏ترین دشمن انسان را شیطان می‌‏شناسد.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز، حضرت آدم را اولین قربانی وسوسه شیطان نام برد و گفت: آنچه بر سر بشریت آمده توسط آدم ابوالبشر و هبوط آن و ناشی از عملکرد شیطان بود که در اولین گام با اولین انسان که اولین نبی بود، موفق شد این انحراف راتوسط آدم و حوا صورت دهد و هبوط را محقق کند.
وی ادامه داد: پس از هبوط انبیا موضوعیت پیدا کردند و آمدن انسانهای صالحی که انقلاب را برای انسان‌‏ها رقم بزنند و فرآیند عمل اصلاحی و انقلابی خود را محقق کنند, اما عمده انبیا ناموفق بودند و فقط پیام خود را ابلاغ کرده اند اما برای این امرکه در نفوس تحول جدی به وجود آمده باشد، نمی‌‏توان دلیل محکمی پیدا کرد.
عباسی با بیان این که حرکت شیطان مخفی شدن در پشت سر ملت‌‏ها و دولت‌‏ها بوده است، گفت: انبیا به صف اول یعنی حکومتهای جور حمله می‌‏کردند و مواجهه با نمرود و فرعون مواجهه با جبهه اول کفر و طغیان است، عموما انبیا در مواجهه با حکومت‌‏های فاسد موفق بودند اما با عبور از حکومت‌‏های کفر و کنار زدن این حکومت‌‏های جور انقلاب دوم که انقلاب در نفوس و توده مردم بود شکست می‌‏خوردند یا ناموفق بودند.
وی ادامه داد: برای نمونه می‌‏توان از نوح و لوط نام برد که در کشتی نوح بعد از 950 سال تنها هشت نفر بودند و لوط با دو دختر خویش از شهر خارج شد, حضرت موسی علیه فرعون خوب عمل کرد اما در مدتی که در کوه طور بود، قوم بنی اسرائیل گوساله‌‏پرست شدند و ابراهیم مجبور به ترک موطن خود می‌‏شود.
عباسی این مسائل را نشان دهنده این دانست که در انقلاب انفسی، انبیا ناموفق بوده‌‏اند، گفت: اگر پیامبری پیدا شد که حکومت کفر را کنار زده و به خط دوم رسید و انقلاب در نفوس هم صورت داد، آن گاه به جبهه سوم که خود شیطان است می‌‏رسد و شیطان این جا برجسته می شود.
وی ادامه داد: تنها پیامبری که در این راه موفق بود حضرت سلیمان بود که نه حکومت کفری در مقابل داشت و نه مردم غیرمومن بودند و اتفاقی که افتاد این بود که شیطان عناصری نداشت که از طریق آنها سیطره داشته باشد، لذا خود هویدا شد.
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان این که غلیظ بودن، کثیف بودن شیطان و قابل‌‏رؤیت بودن شیطان در این مرحله اتفاق می‌‏افتد, گفت: هرگاه طی شرایط به خصوصی حکومت های فاسد حذف شوند و انقلاب در مردم هم صورت بگیرد، شیطان عینیت پیدا می کند تا جایی که قرآن می گوید ما شیاطین را می فرستادیم که برای سلیمان غواصی کنند.
وی ادامه داد: شیطانی که این قدر قوی می نماید هنگامی که عناصر و عوامل اصلی یعنی حکومت ها و انسان هایی که خود را تحت ولایت شیطان قرار داده اند حذف شوند زمینه برای ذلیل شدن شیطان فراهم می شود و آنگاه انسان متوجه می شود که این همان دریوزه‌‏ای است که من تبعیت و ولایت آن را قبول کرده‌‏ام.
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون مرز، در ادامه سخنان خود با موضوع"عکس یادگاری با شیطان" با بیان این که ویژگی آخرالزمان در این است که حضرت مهدی(عجل‌‏الله‌‏فرجه) در انقلاب جهانی خود حکومت‌‏های جور را متلاشی می‌‏کند و انقلاب انفسی صورت می‌‏دهد و آن روز باید شیطان خود را بیشتر و بهتر نشان دهد، گفت: حرکت‌‏هایی که امروز در صحنه جهان مشاهده می‌‏شود، حکایت از این دارد که شیطان روزبروز غلیظ‌‏تر و کثیف‌‏تر خود را نشان می‌‏دهد.
وی ادامه داد: انقلاب‌‏های غیرالهی فقط تغییر حکومت را مدنظر قرار می‌‏دهند و با نفوس مردم کاری ندارند و عمده این انقلاب‌‏ها ماهیتی شیطانی پیدا کرده‌‏اند که نمونه‌‏های آن را انقلاب فرانسه, انقلاب مارکسیستی شوروی, انقلاب نیکاراگوا, اساسا انقلاب‌‏هایی به سود شیطان بوده‌‏اند و انقلاب های مارکسیستی و کمونیستی الحاد را حاکم کرده اند.
این استاد دانشگاه با بیان این که امام در سال 67 نامه‌‏ای به گورباچف نوشت و در آن اعلام کرد که به این جنگ بیهوده ای که با خدا آغاز کرده‌‏اید، پایان دهید، گفت: انقلاب‌‏های انبیا وقتی به مردم می‌‏رسیدند، گیر می‌‏کردند. یک انقلابی که از اساس برای تحقق زمینه حکومت شیطان مانند انقلاب‌‏های بلشویکی و مارکسیستی صورت گرفت، به سود شیطان بود.
وی ادامه داد:حاکمانی مانند هیتلر, نرون, چنگیز و صدام ماهیت عملکرد حکومت‌‏هایشان شیطانی است و باید گفت تمام انقلاب‌‏های دویست سال گذشته همواره شیطان برنده این انقلاب‌‏ها بوده است.
عباسی، فرق انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌‏ها را جهت گیری به سمت خدا دانست و گفت: شیطان از همان روزهای اول انقلاب اسلامی فعال و برجسته شد و امام در آن هنگام فرمودند؛ آمریکا شیطان بزرگ است و این پیرمرد تعارف نداشت و سیاستمداری نبود که بخواهد بحث ژورنالیستی کند و ما باید روی این جمله دقیق شویم که معنای شیطان بزرگ چیست و چرا آمریکا را شیطان بزرگ نامید.
وی ادامه داد: آمریکا عظیم‌‏ترین دولت شناخته شده تاریخ بشری است که بر همه کره زمین سیطره دارد و ابعاد اقتصادی، سیاسی, فرهنگ و, نظامی آمریکا در همه جا رسوخ کرده است و چنین قدرت عظیم مادی در طول تاریخ بشری سابقه نداشته است.
این استاد دانشگاه با بیان این که امروز ملت ایران در برابر چنین قدرتی ایستاده است، گفت: همه شیطان با همه عظمتش در طول تاریخ چنین انسجامی نداشته است و در مقابل جبهه حق همچنین صلابت و انسجامی از خود نشان نداده است.
وی ادامه داد: امروز شیطان با همه اقتدار خود اسیر فعل و انفعالاتی است که مردم با دست خالی رقم می‌‏زنند و انقلاب ایران تنها انقلاب مسالمت‌‏آمیز جهان بوده اما دیگر انقلاب‌‏ها ماهیتی خونین داشته اند.
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون مرز، با بیان این که امروز ما در مقابل جبهه کفر خلع سلاح هستیم، گفت: البرادعی چندی قبل اعلام کرد که 27 هزار کلاهک اتمی در کره زمین وجود دارد که اساساً در اختیار جبهه شیطان است اما آیا این کشورها حاضرند برای خدا و حقیقت از این سلاح‌‏ها استفاده کنند؟
وی ادامه داد: در چنین محیطی شیطان روزبروز غلیظ‌‏تر می‌‏شود و بیش از پیش خود را نشان می‌‏دهد. به جنبش‌‏های اجتماعی در خیابان‌‏های تهران نگاه کنید، شیطان پرستی روزبه‌‏روز بیشتر نماد پیدا می‌‏کند.
عباسی دکترین ابلیس را جعل واقعیت از حقیقت به باطل ذکر کرد و گفت: قرآن تأکید کرده است که شیطان هیچ بدیهی ارائه نمی‌‏کند بلکه درون هر پدیده را استحاله می‌‏کند و خود مسأله را شیطانی می‌‏کند و سنگرهای کلیدی مانند مفاهیم, شعارها، قبله‌‏ها و راه‌‏ها را جعل می‌‏کند و با این جعل‌‏کردن گمراهی به وجود می‌‏آورد.
عباسی با بیان این که شما نمی‌‏دانید در هزار سال گذشته شیطان چه بلایی سر قرآن ‌‏آورده است، گفت: اگر این مسائل را تجربه و تحلیل کنیم، متوجه می‌‏شویم قرآن به چه نحو استحاله شده است و آن روز ارزش و عملکرد و کیفیت کار شیطان را به سادگی می‌‏توان دید.
وی ادامه داد: جعل واقعیت از حقیقت به سمت باطل که حاصل وسوسه افراد است، با خط مشی توجیه صورت می‌‏گیرد و شیطان اعمال زشت را برای ما زیبا و آنها را توجیه‌‏پذیر می‌‏کند و این خط مشی شیطان است.
"حسن عباسی" اتحاد شیطان با انسان را یک اتحاد طولی دانست و گفت: شیطان، روبروی ما هبوط نکرده بلکه در درون ما هبوط کرده است و تا زمانی که از درون تک‌‏تک نفوس بیرون کشیده نشود قطع به یقین دیده نخواهد شد.
وی ادامه داد: دشواری کار حضرت مهدی(عجل‌‏الله‌‏فرجه) در هنگام ظهورشان، این است که هر آنچه انبیا و ائمه پیشین نتوانستند محقق کنند باید تک‌‏نفری محقق کند و دشواری کار در زمان ایشان هم همین است.
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون‌‏مرز، ابلیس را اولین، مهم‌‏ترین و بزرگترین مدیر استراتژیک جهان ذکر کرد و گفت: در مدیریت استراتژیک، با بودجه و امکانات و عناصر دیگران نیت و مقصد محقق شود و از این حیث، شیطان اولین مدیر استراتژیک محسوب می‌‏شود و این هنر شیطان بوده است زیرا از خود چیزی ندارد و تنها وسوسه‌‏کننده است.
وی ادامه داد: شیطان به هیچ‌‏کس مالکیت ندارد اما باید این واقعیت را پذیرفت که باید تک‌‏تک ما از درون بشکنیم و شیطان درون خود را بیرون کنیم.
عباسی تصریح کرد: به‌‏عنوان مثال هرگاه کلمه "ساعت" گفته می‌‏شود شما روی مچ خود را نگاه می‌‏کنید و کسی که برای اولین بار کلمه "ساعت" را روی این وسیله قرار داد یک عمل شیطانی انجام داد زیرا این کلمه، در قرآن آمده است و هر گاه این کلمه می‌‏آید باید تن و بدن انسان بلرزد و از آن زلزله نهایی و واقع‌‏شدن قیامت وحشت کند اما ما چه راحت از کنار آن می‌‏گذریم.
وی ادامه داد: قرآن می‌‏گوید اگر این کتاب را بر کوه نازل می‌‏کردیم کوه متلاشی می‌‏شد اما چرا وجود ما متلاشی نمی‌‏شود آیا تحمل آن را داریم؟ اما مسأله این است که قرآنی که بر ما می‌‏آید استحاله شده است.
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون مرز با بیان اینکه درون قرآن چیز دیگری می‌‏گوید اما در دهان‌‏ها چیز دیگری است، گفت: قرآن از ما خواسته به تعالی برسیم اما این حکومت دینی پس از 27 سال برنامه پنج‌‏ساله توسعه ارائه می‌‏دهد؛ مگر در دین نیامده که باید "حکیم" شد پس چرا ما در دانشگاه "دکتر" می‌‏شویم؟ مگر نگفته "ساعت" و "یاد ساعت"؟ آیا شما واحد "ساعت‌‏شناسی" در دانشکده الهیات میراث مطهری و مفتح می‌‏گذرانید؟
وی ادامه داد: هر وقت تک‌‏تک واژه‌‏های قرآن را مقابل خود گذاشتیم و اصل آن‌‏را شناختیم، آن روز روبروی شیطان ایستاده‌‏ایم؛ شیطان همان مفاهیم را قلب می‌‏کند. یکصد و بیست و چهار هزار نبی آمدند و آخرین آنها حرف اصلی و آخر را آورد و شیطان همان‌‏گونه که اولین پیامبر را منحرف کرد و به همین سادگی، قرآنِ آخرین پیامبر را استحاله کرده است.
عباسی تصریح کرد: امروز داخل خیابان‌‏ها می‌‏ریزیم به‌‏خاطر اینکه به پیامبر اکرم(صلی‌‏الله‌‏علیه‌‏وآله) توهین شده است. راهپیمایی می‌‏کنیم و پرچم آن کشورها را آتش می‌‏زنیم اما دکترین شیطان، "قلب واقعیت" بوده است زیرا باید دید این قرآن که در جان ما اثر نمی‌‏کند چه بلایی بر سرش آمده است.
وی ادامه داد: اساسی‌‏ترین مسأله این است که بدانیم ابلیس، "واقعیت" را از "حقیقت" به سمت باطل استحاله می‌‏کند و این حقیقت را با مفاهیم باطل منحرف می‌‏کند. قرآن همان قرآن است و شیطان تنها در صورتی نمی‌‏تواند این بلا را بر سرش بیاورد که ببینیم عترت با چه زاویه‌‏ای به این کتاب می‌‏نگرد.
عباسی با بیان اینکه این بلا را خود شیعه بر سر ائمه می‌‏آورد، گفت: ما چرا علیه تصاویری که از امام حسین(علیه‌‏السلام) کشیده می‌‏شود راهپیمایی نمی‌‏کنیم؟ امام حسین(علیه‌‏السلام) شصت سال و محاسنی سفید داشت اما آدمی می‌‏کشند با چشمان و چهره مینیاتوری و ریش‌‏های سشوار کشیده و چهره حضرت‌‏عباس(علیه‌‏السلام) هم خونین است.
وی ادامه داد: این امر چه دست‌‏کمی از کاریکاتوری دارد که یک اجنبی با وسوسه شیطان می‌‏کشد؟ تحریف، تحریف است و این تحریف چه در قرآن و چه در عملکرد عترت ریشه در حرکت شیطان دارد. تا زمانی که انسان‌‏هایی در دانمارک هستند که کاریکاتور بکشند و تا زمانی که انسان‌‏هایی در درون جمهوری اسلامی هستند که تصاویر قدی از حضرت ابوالفضل(علیه‌‏السلام‌‏) و امام حسین(علیه‌‏السلام) بکشند؛ علم درست کنند و روی دوش بگیرند شیطان نیازی به کثیف‌‏کردن و غلیظ‌‏کردن خود ندارد.
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: به‌‏سادگی 50 میلیون انسان در این کشور، پیراهن مشکی پوشند و عزاداری می‌‏کنند و در هر کوی و برزن یک صلیب بر روی دوش‌‏شان است و تصاویری از ائمه می‌‏کشند با چشمانی درشت؛ لذا مدیر استراتژیکی مثل شیطان، پیامبری مثل آدم را به تعبیر عوام، در سه‌‏سوت منحرف کرد و به درختی که منع شده بود نزدیک شد و چشید و متوجه عریانی خود شد.
وی ادامه داد: همه پدیده‌‏های عالم، میل به انکشاف دارند تا خود را نشان دهند مسأله شیطان، ماهیت عریان‌‏سازی بوده است که
"حسن عباسی" در ادامه سخنرانی خود در دانشکده الهیات دانشگاه تهران، با بیان اینکه علم شیطانی همه چیز را منکشف می‌‏خواهد، گفت: آنجا که راز و رمزی وجود دارد یا در عالم، حیای طبیعی و میل به انکشاف وجود دارد در مسیر حرکت شیطان، گام برمی‌‏داریم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، جبهه اول را شکست و یک حکومت جور و ستم را کنار زد، ادامه داد: انقلاب انفسی در دفاع مقدس تقریباً موفق بود و نمونه این مردم در هیچ تاریخ و برای هیچ پیامبر و امام معصومی پیدا نمی‌‏کنید اما این مردم، با تمام مشکلاتی که ممکن است دیده شود مردمی الهی هستند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه انقلاب انفسی، یک انقلاب مداوم است، گفت: انقلاب در نفوس، باید استمرار داشته باشد و در نسل‌‏های بعدی هم باید انقلاب صورت گیرد و معتقدم در این استمرار تا حدودی ناموفق بوده‌‏ایم و دلیل آن، این است که روند این انقلاب در سال‌‏های گذشته دچار اعوجاج شد.
وی ادامه داد: شیطان که در قالب یک حکومت فراماسونری قد علم کرده و آمریکا قلب آن محسوب می‌‏شود توسط این انقلاب تحقیر شد و برای اولین بار بعد از هزار و 400 سال، انقلابی صورت گرفت که جهت آن شیطانی نبود.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز، نخستین واکنش شیطان نسبت به انقلاب اسلامی را کتاب "سلمان رشدی" ذکر کرد و گفت: کتاب "آیات شیطانی" رشدی نسبت به اسائه ادب‌‏هایی که در سال‌‏های اخیر به وجود مقدس پیامبر اسلام(صلی‌‏الله‌‏علیه‌‏وآله) شده هیچ، محسوب می‌‏شود.
وی ادامه داد: تا آن روز شیطان، استراتژی خود را به دلیل اینکه پشت سر ملت‌‏ها و دولت‌‏ها پنهان شده بود نمایان نکرده بود و تا زمانی که شیطان خود را نشان نداده همه چیز را قلب واقعیت می‌‏کند ولی مظاهر خود را بد قلمداد می‌‏کند.
عباسی تصریح کرد: مقابل درب ورودی تمام بازارهای بورس در ایالات متحده، عکس گاو خشمگینی وجود دارد و خودشان این امر را همان گوساله سامری می‌‏دانند و امروز هم راز شانس در بازار بورس را نوازش این گاو می‌‏دانند.
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون‌‏مرز افزود: حجم علائمی که در فرهنگ و اقتصاد غرب می‌‏بینم تا حد بسیار زیادی شیطانی است و حتی خود غربی‌‏ها نمی‌‏دانند که شیطان را می‌‏پرستند.
وی ادامه داد: همان نمادی که در حج توسط حجاج با سنگ زده می‌‏شود در تمام میادین اصلی اروپا و آمریکا وجود دارد که نام آنها "اِبلیسک" است و هفده ابلیسک که به نام خدای راه و خورشید نامیده می‌‏شوند روبروی واتیکان قرار دارد که یکی از آنها در وسط میدان نصب کرده‌‏اند یعنی حتی محور عمل کلیسای کاتولیک هم شیطان است و بالای آن اِبلیسک صلیب را به‌‏عنوان نماد مسیحت نصب کرده‌‏اند و همه شیطان‌‏پرستی می‌‏کنند بدون اینکه بدانند.
این استاد دانشگاه، صدور فتوای ارتداد "سلمان رشدی" از سوی امام راحل(سلام‌‏الله‌‏علیه) را باعث ناکامی این طرح شیطان دانست و گفت: شیطان، اکنون خود وارد صحنه شده است و خودش هم می‌‏گوید این فناوری غرب، بد است. همه گفتند « ما بر این تکنولوژی حریص هستیم.» اما شیطان گفت « این علم، بد است.» اگر بد است چرا مقامات و اساتید دانشگاه‌‏های این حکومت دینی را در ISA اروپا و آمریکا به چاپ می‌‏رسانید و می‌‏گویید رتبه علمی ما به این مرحله رسیده است و به آن افتخار می‌‏کنید.
وی ادامه داد: شما چرا استاندارد علمی خود را با شیطان تعریف می‌‏کنید؟ این تکنولوژی مال غرب است و غرب هم شیطان است و این علم بد است.
عباسی ادامه داد: شیطان می‌‏گوید« شما علم، تکنولوژی، جامعه مدنی, دموکراسی و حقوق‌‏بشرِ منِ شیطان را دوست دارید. منِ غرب، همان شیطان بزرگی هستم که امام شما گفت؛ اما اکنون کدام یک از مظاهر من، جهت‌‏گیری حکومتی شما نیست؟»
رئیس مرکز بررسی‌‏های دکترینال امنیت بدون‌‏مرز تصریح کرد: در بهداشت و درمان می‌‏گویند ما می خواهیم به استانداردهای آمریکا برسیم. پلیس و دانشگاه‌‏ها را هم می‌‏خواهیم به استاندارد غرب برسانیم.
عباسی افزود: شیطان می‌‏گوید « اکنون همه استانداردها مال منِ شیطان است؛ استانداردهای بانک جهانی مال منِ شیطان است؛ استانداردهای صندوق بین‌‏المللی پول مالِ من شیطان است و همه اینهاست که رفتار شما به آن حریص هستید .»
وی ادامه داد: این دولتمردان جمهوری اسلامی، کدام استاندارد متفاوت را تعریف کرده‌‏اند؟ هزار و 400 سیستم وجود دارد که همه آنها از غرب آمده است و شیطان موفق شده با فرایند هنر پست‌‏مدرن در موسیقی پست‌‏مدرن و سینمای پست‌‏مدرن، زمینه‌‏هایی را فراهم کند تا بر دورانی که در آن، ترس از مدرنیزم موضوعیت پیدا کرده حاکم شود.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه سخنرانی خود با بیان اینکه دوران" پست‌‏مدرن" و "مدرن" تمام شده و وضعیت "ترنس‌‏مدرن" آغاز شده است، گفت: اولین فیلم سینمایی "ترنس‌‏مدرن" که سیمای جمهوری اسلامی هم آن را پخش کرده است فیلم "کنستانتین" بود که اولین فیلم شیطانی از این جنس است و در این فیلم، کسی که سه فیلم "ماتریکس" فیلم‌‏های "پست‌‏مدرن" را بازی کرده نقش اول فیلم "ترنس‌‏مدرن" را بازی می‌‏کند.
وی ادامه داد: فرشتگان به‌‏رغم اینها دختران مو بولوند چشم‌‏آبی هستند که دو بال دارند و حضرت جبرئیل هم در این فیلم، یک خانم موبولوند چشم‌‏آبی است که دو بال دارد و وارد کلیسا می‌‏شود.
عباسی با اشاره به اینکه پیام این فیلم این است که انسان می‌‏خواهد از بشریت خلاص شود، تصریح کرد: دیده‌‏اید جریانات روشن فکری داخل کشور وقتی می‌‏گوییم لیبرالیزم، آزادی نیست بلکه اباحی‌‏گری است صدای‌‏شان درمی‌‏آید؛ این فیلم، همان لیبرالیزم است و مگر نه اینکه همه چیز مباح باشد اباحی‌‏گری است؟
وی ادامه داد: شریعت، اگر حلال و حرام و واجب و مکروه نداشته باشد شریعت نیست و اباحی‌‏گری، همان لیبرالیزم است؛ در این فیلم هم شیطان به‌‏صورتی خوش‌‏تیپ وارد صحنه می‌‏شود و جبرئیل را ناکام می‌‏گذارد.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه این فیلم, فیلمی ضد خدا بود، گفت: در این فیلم، شیطان می‌‏گوید من می‌‏توانم فرشته خدا را ناکام بگذارم زیرا هنرپیشه نقش اول را به زندگی بازمی‌‏گرداند و بیماری او را خوب می‌‏کند. او به دست شیطان نجات می‌‏یابد و پیروز فیلم هم " شیطان" بود.
وی ادامه داد: اسلام پس از هزار و 400 سال، شیطان را تحقیر کرد و شیطان در پاسخ، طرح جامع اسلام‌‏ستیزی را آماده کرد که در این طرح غربی، اساسی‌‏ترین مسأله، قداست‌‏زدایی از اسلام است.
عباسی با بیان اینکه تنها پدیده مقدس باقی‌‏مانده در عالم "قرآن" است، گفت: مسیحیت و یهود، از قداست تهی شده و هیچ چیز مقدسی که عمق اینچنینی داشته باشد وجود ندارد، مدرنیته یک پیام عمده دارد و جاده مدرنیته زمانی صاف می‌‏شود که چیز مقدسی وجود نداشته باشد.
وی ادامه داد: اتفاقی که برای قداست‌‏زدایی افتاد این بود که این طرح استراتژیک، باید طی یک فرایند صورت بگیرد و لذا کشیدن کاریکاتور، یک مسأله اتفاقی نیست.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه در غرب، انسان، محور توجه است و در مجسمه‌‏ها، انسان برهنه موضوعیت دارد، گفت:‌‏ در مجسمه‌‏های یونان این امر دیده می‌‏شود اما هیچ‌‏گاه در ایران دو هزار و 500 سال پیش، مجسمه نمی‌‏بینید بلکه در تخت‌‏جمشید و جاهای دیگر، سنگ برجسته می‌‏بینید هر گاه آمدند مجسمه‌‏ای را مستقل تراشیدند معلوم است که انسان، کانون توجه است در حالی که در هیچ جای جهان غیر از غرب، انسان، کانون‌‏توجه نبوده است و تنها غرب است که همیشه بشرمدار بوده و نه خدامدار.
وی ادامه داد: در تخت‌‏جمشید، مردان با لباس‌‏های پوشیده هستند و رئیس دارند و همه آنها در دو هزار و 500 سال پیش، حزب‌‏اللهی بوده‌‏اند. آنچه اهمیت دارد شما مجسمه برهنه نمی‌‏بینید اما غربی‌‏ها همه چیز را عریان تداعی می‌‏کردند.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه با اشاره به اینکه در دین یهود، خدا را به زمین می‌‏آورند که با یعقوب کشتی بگیرد، گفت: در تورات جعلی، چون خدا نمی‌‏تواند یعقوب را شکست دهد به ران راست او لگدی می‌‏زند و یهودی‌‏ها تا امروز هر حیوانی را ذبح می‌‏کنند ران راست آن را به دلیل اینکه به یعقوب توهین‌‏شده نمی‌‏خورند و خدا به او می‌‏گوید نام تو یعقوب نیست بلکه اسرائیل است یعنی مقاوم در برابر خدا هستی.
وی با بیان اینکه کراهت تصویر کشیدن و حرام بودن مجسمه‌‏سازی در اسلام به این معنی است که عینیت‌‏بخشی نشود، گفت: امروز ما می‌‏آییم از سر محبت، تصاویر انبیا و ائمه را می‌‏کشیم آرام‌‏آرام زمینه برای عادی‌‏سازی فراهم می‌‏شود. هیچ‌‏کس تصویری از پیامبر اسلام ندارد اما لازم بود این را نشان دهند و این حرمت بشکنند و نتیجه فاجعه‌‏بار این کار که بعضی‌‏ها به اسم عزاداری امام حسین(علیه‌‏السلام) می‌‏کنند 40 سال بعد معلوم می‌‏شود.
عباسی با اشاره به اینکه غربی‌‏ها اول در قالب رمان و به‌‏وسیله کتاب "آیات شیطانی" به پیامبر حمله کردند؛ ادامه داد: حمله دوم، در سال 2004 و به‌‏وسیله کتابی به نام "پیامبرِ نیستی" صورت گرفت که در آن، "کریگ وین"ِ یهودی، همه نوع توهینی به پیامبر و قرآن کرد؛ این کتاب 702 صفحه دارد و کتاب "آیات شیطانی" هم 702 صفحه است. این نویسنده یهودی، نامه‌‏ای هم برای بوش فرستاد و تأکید کرد که این جنگ علیه اسلام را در منطقه خاورمیانه ادامه دهد زیرا این دین، یک دین جعلی است و مدعی شد که پیامبر مسلمانان، پیامبر سکس, خشونت و پول است.
عباسی با بیان اینکه 400 صفحه از این کتاب به مسأله جهاد اختصاص دارد، گفت: قرآن، یک متن ترجمه‌‏ناپذیر است؛ قرآن به زبان عربی آمده و به عربی فهم می‌‏شود و ترجمه آن به هر زبانی که باشد بسیار ضعیف است.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز در ادامه سخنان خود، "جهاد" و "شهادت" را اصلی‌‏ترین مانع سیطره غرب دانست و با تأکید بر اینکه فقط جهاد می‌‏تواند مانع حرکت شیطان شود، گفت: حضرت علی(علیه‌‏السلام) می‌‏فرماید « جهاد، دری از درهای بهشت است.» و امام حسین(علیه‌‏السلام) هم حج را ناتمام می‌‏گذارد و برای تحقق امربه‌‏معروف و نهی‌‏ازمنکر، اصل جهاد را پیش می‌‏گیرد.
وی ادامه داد: سومین حمله به پیامبر، کاریکاتورهای نشریه دانمارکی بود که به‌‏خاطر آن، هزارها راهپیمایی مسلمانان صورت گرفت و اتحاد جهان اسلام را بسیار زیبا نشان داد که غرب از این مسأله شوکه شده است.
"حسن عباسی" محورهای اسلام‌‏ستیزی غرب را هفت بخش ذکر کرد و گفت: این محورها عبارتند از: 1)حمله به پیامبر اسلام(صلی‌‏الله‌‏علیه‌‏وآله؛
2) حمله به ‌‏قرآن و تحریف این کتاب در بعضی از کشورهای عربی و هند که در آن آیات جهاد و شهادت را حذف کرده‌‏اند؛
3) جعل احکام اسلام که همسر "خلیل‌‏زاد" مشاور عالی بوش در امور افغانستان و عراق، جزوه‌‏ای نوشت و در آن دستورالعملی داد که اسلام را در یک فرایند 25 تا 50 ساله خنثی کند. او در این جزوه گفته باید احکام موازی با احکام اسلام درست کرد که نمونه آن را می‌‏توان در بیانیه‌‏های حقوق‌‏بشر دید؛
4) تفرقه‌‏افکندن میان فرقه‌‏های اسلامی با فرمول "تفرقه بینداز و حکومت کن" انگلیس که میان شیعه و سنی انداخته می‌‏شود؛
5) ایجاد فرقه های انحرافی مانند القاعده و حکومت‌‏های جعلی مانند طلبان برای تخریب چهره اسلام؛
6) گسترش مسیحیت در دنیای اسلام و تبلیغ آن؛
7) جایگزینی ارزش‌‏های مدرن با ارزش‌‏های اسلامی تحت‌‏عنوان اصلاحات در خاورمیانه بزرگ.
وی ادامه داد: تخریب چهره اسلام به‌‏صورت هماهنگ در حال اجراست و نباید فکر کرد که تنها "سلمان رشدی" کتابی نوشته یا یک نشریه دانمارکی کاریکاتوری چاپ کرده است.
عباسی واکنش به این مسأله را دستورالعمل امام دانست مبنی بر اینکه « اگر مقابل دین ما بایستید در مقابل دنیای شما خواهیم ایستاد» ذکر کرد و گفت: نقطه ضعف آمریکا و اروپا، نظام سرمایه‌‏داری آنهاست و باید این نظام سرمایه، به چالش کشیده شود و چون جلوی دین ما می‌‏ایستند باید مقابل دنیای آنها بایستیم.
وی با اشاره به اینکه مواجهه با شیطان باید با فرمول‌‏های خودش صورت گیرد به ضرورت تحریم کالاهای غربی اشاره کرد و ادامه داد: خانم "آنجلا مرکل"ِ یهودی‌‏کُش از چاپ کاریکاتورها دفاع می‌‏کند؛ آیا شما مسیحیان یهودیان را سوزاندید یا مسلمانان؟
این استاد دانشگاه با بیان اینکه مدرنیته خشن‌‏ترین اندیشه بشری است، گفت: شما می‌‏گویید مدرنیته اندیشه صلح و صفاست؛ پس فاشیسم از چه اندیشه‌‏ای بیرون آمد. اندیشه مدرن طی صد و 50 سال گذشته صدو 75 میلیون کشته بر روی دست بشریت گذاشته است. اسلام، کجای این قضیه بوده است؟
وی با بیان اینکه چهره سیاه روشنفکر وطنی که جرأت ندارد بیاید مناظره کند، ادامه داد: خشن‌‏ترین اندیشه بشری، اندیشه شیطانی مدرن است و شیطان پشت‌‏سر مدرنیته پنهان شده است و روشنفکران هم مبلغان شیطان هستند زیرا ذات مدرنیته, ذات سوسیالیسم, ذات ناسیونالیسم, ذات لیبرالیسم, ملی‌‏گرایی و نظام مشارکت و آنچه آزادی نامیده می‌‏شود عین حرکت شیطان است و وحشت به بنیان‌‏های روشنفکر داخلی می‌‏افتد که ما داد می‌‏زنیم لیبرالیسم اباحی‌‏گری است.
رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: شیطان در حال حاضر در اینجا حضور دارد و من خدمت او سلام عرض می‌‏کنم و اعلام می‌‏کنم یقه‌‏ات را گرفته‌‏ایم و افشایت می‌‏کنیم و مروجان اندیشه تو در داخل ایران، هر گونه عمل کنند بیشتر شکست می‌‏خورند.
وی ادامه داد: مسؤولان جمهوری اسلامی! از بنزهای فاشیست‌‏های یهودکُش آلمانی پایین بیایید که روی‌‏مان بشود به جوانان بگوییم دست از پژوی 206 فرانسوی بکشند. تحریم کالاهای آمریکایی, انگلیسی, آلمانی و فرانسوی را باید از مسؤولان شروع کنیم.
عباسی با بیان اینکه بر مسؤولان جمهوری اسلامی به‌‏ویژه آنانی که لباس روحانیت به تن دارند حرام است که بنزهای آلمانی سوار شوند، گفت: ننگ بر مسؤولی در جمهوری اسلامی باد که سوار خودرویی شود که صدراعظم آلمان، سازنده آن، حرکت نشریات دانمارک را تأیید می‌‏کند و ننگ‌‏بر چنین مسؤولی که با رأی مردم روی کار آمده است اگر سوار بنز آلمانی شود.
وی ادامه داد: دیدید نخست‌‏وزیر دانمارک به خاطر تحریم کالاهای دانمارکی گریه کرد؟ مرکل هم گریه می‌‏کند؛ بوش هم گریه می‌‏کند؛ شریان این تمدن ماهیت اقتصادی آن است. از یک سو، اگر بازار انبوه یک‌‏میلیارد و 400 میلیون نفری اسلام بر روی این کالاها بسته شود و از سوی دیگر در اینجا همه سعی کنند زهد بورزند، این تمدن شکست می‌‏خورد.
عباسی با بیان اینکه من شرمنده هستم که بعضی از مسؤولان ما در بنز آلمانی می‌‏نشینند و می‌‏خواهند برضد این مسایل موضع بگیرند، گفت: شیطان، دیگر با جدیت غلیظ‌‏شده و خود را نمایان می‌‏سازد و باید با این شیطان برخورد کنیم اما شیطان بر ما سیطره ندارد و تنها ما را وسوسه می‌‏کند و ما نباید از هوای نفس تبعیت کنیم و چنین انحرافی از شما دور باد.

 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 7  بازدید

بازدیدهای دیروز:6  بازدید

مجموع بازدیدها: 79838  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «